söndag, januari 11

julklappsskörd.

i julklapp av J:s föräldrar fick vi bio plus skaffning tillsammans med dem och E&K, så igår var vi på indisk restaurang i södertälje och sen såg vi allt flyter i heron city. eftersom jag fortfarande inte är nåt stort fan av bio hade jag mest behållning av den första aktiviteten.

på tal om julklappar har jag också fixat och bokat den aktivitetsjulkapp jag, mamma och P (bror M:s sambo) fick av J: spökvandring och middag på restaurang xe ôm (vi fick "boken" eat sweden som innebär att man får rabatt på 12 olika restauranger) med matinspiration från främst
vietnam men även från thailand, laos, kambodja och burma. även om jag alltid kommer gilla plankstek är det kul att testa nåt annorlunda mot vad jag brukar.

i eftermiddag ska jag och K på utflykt till huddinge för fika hos A.

Inga kommentarer: