söndag, juli 1

om mitt liv hade haft ett soundtrack.

igårkväll tjej/födelsedagsmiddag hos K, vilket jag såg fram emot och det var kul också, delvis för att det var lite andra och nya människor där. som vanligt noterade jag dock att vissas drag kvarstår men jag håller på att lära mig att inte bli irriterad utan bara ta det som en påminnelse om att själv alltid försöka vara ödmjuk och lyhörd. jag letar inte efter felfria människor, jag letar efter människor med rätt brister.

tiden gick ovanligt fort och det kändes tidigt fast det var sent när jag åkte hem. det var mörkt fast ändå ljust ute och fast det var kallt kändes det varmt, nästan lite på gränsen till sällsamt; om mitt liv hade haft ett soundtrack skulle ett av spåren passat in. konstigt nog var jag inte ens särskilt sovtrött när jag kom hem, tog istället fram kameran och lekte lite och såg en stegbrandbil som klockan 02:28 körde förbi med blå saftblandare.

och idag har verkligen bara varit en skön slappdag. försökte redigera lite foton men som vanligt tröttnade jag genast när det inte gick som jag ville att magnetlassa runt objekt och jag inte hade nån att fråga. är den otåliga typen som föredrar att ha nån sittandes bredvid som kan det jag behöver veta :-)






Inga kommentarer: