tisdag, juni 19

nämen så arg man kan vara då.

ibland trillar det in saker i ens inkorg som inte är menade att hamna där. det här mejlet till en viss banks kundservice fick iaf mig att le en smula:

problembeskrivning: jag kan inte logga in, har inte kunnat byta fonder sedan 23: e april nu! jag har kod, engångskod och till o med ett jävla certifikat nedladdat! ge hit mina pengar era jävla rövare!!!
felmeddelande: jag får inget, inte ens åtkomst till mina egna $!!!
internetuppkoppling: annat: trådlöst whatever
internetleverantör: säg det?
annan internetbank: annan: snart har jag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men det känns lite roligare och tjeckare att sägs OBS! istället för Coop.. Coop, käns på tok för vuxet :p

Lina sa...

jag tycker coop andas dåtid och lite sovjetkänsla, namnet, alltså :)