söndag, september 30

fix och don.

lagom helg; trots skuffvädret igår var jag och J ute två gånger, vilket jag egentligen tycker är minimum. och då var ändå den ena promenaden bara för att. eftersom solen idag gjorde det till utan-jacka-väder gick vi från alvik via alviks strand till stora essingen istället för att ta tvärbanan hela vägen, kollade in några villor i x-antal-miljonersklassen på håll och spontanfikade med P och M (som vi träffade utanför coop) innan handling eftersom E och K skulle komma på middag, vilket gör att jag åt både kladdig kanelbulle och kladdig baklava på en och samma dag och det händer ju inte så ofta.

annars mest lite plock och fix (inför några föräldrars fördelsdagar) och don och bara vara. med andra ord just lite lagom liv. eller nåt. känner att det egentligen är lite brist på motivation till bloggande här. eller kanske mest på koncentration...även om man inte kan kalla det att bli störd när det bara är mysigt. så.

2 kommentarer:

beerbelly sa...

Låter bra och trevligt. Bättre att ha trevligt och lugnt. Ska inte känna pressen att blogga tycker jag. Det blir när det blir.

Lina sa...

hehe. tack, jag vet, men man kan känna ändå. teori och praktik, du vet :-)