torsdag, juni 12

tell me your secrets and ask me your questions.

fick i början av veckan ett infall om att jag kanske skulle ta en liten springrunda, villket var typ ett år sen senast. så ikväll tog jag på mig mina reebok-shorts och gulvita adidas och sprang. det är rätt ovanligt för att vara mig. gå och cykla men springer gör jag inte särskilt ofta.

annat:
-på K:s initiativ och påminnelse har jag fixat tre coldplay-biljetter till mig, henne och L till den 17:e september då de ska spela i globen. hoppas på så många gamla låtar som möjligt för det är de som är bäst.

-har fått hem tre av de fyra beställda blodsockermätarna men ingen är på långa vägar så fin och bra som min freestyle mini. är ledsen över att landstinget inte tog med den i upphandlingen när den både är så liten och smidig och kräver lite blod. kommer göra mycket ondare och ta längre tid att ta blodsocker i fortsättningen.

Inga kommentarer: