måndag, april 6

sjuk igen.

precis när jag trodde att jag hade blivit frisk blir jag sjuk igen; förkyld med feber, fast det känns annorlunda denna gång, så det är nog ett annat virus iaf. märks mer på insulinbehovet nu också.

åt fläskytterfilé fylld med soltorkade tomater och mozzarellaost igår. till det röd pesto och blomkålsmos som jag provade att göra för första gången igår. fick det när jag var hos M förra veckan och tyckte det var intressant smak. mindre kolhydrater än i potatis och även mindre än i morot och palsternacka. funderade lite på om man inte skulle kunna göra likadant med broccoli också...

kan också passa på att tacka för tonårsliv-tipset, M! kollade på de två avsnitt som fanns på svt play igår. bra gjorda.

nu blir det vila i sängen.

1 kommentar:

Maria sa...

Det fungerar med broccoli också. Det är bara att göra på samma sätt. Som sagt, lite kul med variation.
Krya på dig! Kul att vi hann ses förra veckan.