onsdag, januari 1

extravaganza&rooftop party.

namn på de två nyinköpa paljettiga glitternagellack jag hade på mig igår :-) 

vi firade nyår med trevlig samvaro med maria&per&döttrarna här hos oss. jag gjorde pulled pork med både fläskkarré och entrecote (pulled beef då, antar jag) med tillbehör och till förrätt en röra på grillade soltorkade tomater, rödlök, fetaost och basilika som vi la på ugnstorkade salamiskivor. sa till J att detta nog var sista gången vi behöver handdiska efter en middag med fler än oss två och det känns skönt :-) vi får nycklarna till nya lägenheten om lite drygt en månad och sen går flyttlasset den 15e februari. i övermorgon levereras flyttkartongerna av flyttfirman; 60 stycken-så då blir det till att börja packa. 

har funderat ett tag över bloggens varande i nuvarande form och som det känns nu kommer jag nog ta ett uppehåll/skriva mer sällan. bloggen har funnits i över sju år och dokumentationsmässigt är det roligt men det andra börjar kännas lite uttömt och jag tvivlar mer än förut på hur mkt jag vill lämna ut av mina känslor och tankar. av mig själv.  

Inga kommentarer: