söndag, november 12

start

Sådär ja, nu har jag också en blogg. Känner mig lite stolt över att jag klarade det med min begränsade erfarenhet av...sådana här saker :) Okej, det var inte så svårt. Men ändå.

Vi får väl se vad det blir av den här bloggen. Är nog inte helt klar över min intention, men jag börjar iaf. Ville egentligen ha den här bilden inlagd överst till höger på sidan, eftersom den passar till namnet, men det lyckades jag inte med. Därför får den vara med här istället. Vissa bilder tilltalar en på ett speciellt sätt. Ibland bara för att de är vackra eller fascinerande. Ibland för att man vet så mycket mer kring bilden; var den är tagen, hur luften kändes då och i vilket sammanhang. Till varje bild hör en berättelse. Men det är inte alltid säkert att man kan läsa den. Man övar sig och långsamt blir man bättre på att se...det som verkligen är viktigt.

Inga kommentarer: