tisdag, april 29

ccsvchst.

ägnade flera timmar av gårdagkvällen åt att först chatta med symantecs support och sen följa instruktionerna i det mejl jag fick som syftade till att avinstallera hela norton antivirusprogram och sen ominstallera det. anledningen var att datorn varit långsam och en stor del av processorkraften gick åt till nåt konstigt som efter googlande visade sig bero på nån bugg i norton 2007 som jag hade förut men som enligt uppgift skulle vara åtgärdat i 2008-versionen. supportteknikern trodde dock att det var möjligt att jag hade kvar nåt av det som segade ner min lilla fina vän. än återstår att se om åtgärden gett utdelning...

för övrigt kan jag rekommendera en väldigt vacker sång (i wanna run).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det sen?

Lina sa...

det blev bättre men fortfarande får jag det där meddelandet ibland när jag stänger av datorn.