måndag, oktober 7

indiansommar?

kanske. skönt med lite varmare igen hursomhelst. 13 grader redan imorse och fortfarande. körde utan strumpor, trekvartsbyxor och endast kofta idag, ny vit, omlottvariant, inköpt i gbg. väldigt intensivt på jobbet idag; inga raster, endast en kvarts lunchrast och en timmes övertid och det kommer bli nåt liknande imorgon. gick av i hornstull och gick hem därifrån och därför var det extra skönt att det var så pass varmt.

fick tag i jag tjänar inte av jenny åkervall som jag tänkt läsa ett tag nu på bibblan i helgen och den håller, får mig att vilja läsa mer, men är än så länge (efter 70 sidor) inte riktigt så bra som jag förväntade mig. fortfarande synd att den inte finns på ljudbok, tycker jag, för det är bättre på alla sätt (inkl bärmässigt). även liselott willéns nya, jakthistorier, som jag hittade på mässan, hade jag önskat höra.

Inga kommentarer: