lördag, oktober 5

middag*2 och kjolkoll.

middag i kista igår. pappa fyllde år i torsdags, så det var lite därför, även om jag inte tycker det ska vara eller behövs en anledning :-) marcus&petra&rafael kom dock tråkigt nog inte. jag gick lite tidigare från jobbet och tog c-bussen för första gången; 443c till centralen ist för 443 till slussen. sen pendeln till ulriksdal där J hämtade upp mig med bil, handling på willys i rissne och sen lagade vi mat tillsammans. fin pratig kväll och pappa var på gott humör, glad att vi kom innan operationen som nu blir av på måndag. 

ikväll ska vi på middag hos karro. har en idé om att åka en sväng in till stan för att kolla på kjolar på dea och köpa en ny ögonpensel/borste (som jag använder för att applicera "puder/torr"-eyeliner) på make up store innan dess. blev av med en kjol och den ögonborste jag hade när väskan försvann förra helgen, så denna vecka har det bara blivit mascara :-) har fortfarade inte hört något om väskan.

Inga kommentarer: