söndag, februari 4

söndagspladder

Födelsedagsfest hos H igår. Över förväntan och mycket trevligt folk. Melodifestivalen stod såklart på i bakgrunden, med en något tillrättalagd Christian Luuk, jag tycker lätt han kan bli för mycket. Somnade på bussen till Slussen på vägen hem, en sådan där skön, avslappnande trötthet som bara tar en i besittning. Som när jag var liten och vi åkte hem sent någonstans ifrån och jag fick somna i bilen och visste att jag skulle bli inburen. Att få sova när man är sådär trött är så himla skönt.

Just ja, jag har äntligen lyckats bli av med min D-link router som i princip inte fungerat felfritt på två månader! Man kan väl säga att det var tur att den gick sönder helt och att försäljaren var snäll nog att göra ett återköp istället för en reklamation. Aldrig mera D-link! Så roligt att ha problem med tekniska produkter/tjänster och försöka komma fram till någon kundservice som x antal andra människor också gör :-) (hög igenkänningsfaktor på det)

Pannkaksmiddag hos mamma och pappa ikväll! Och jag hoppas de är tunna! :-)

Inga kommentarer: