torsdag, juli 30

tredje semesterdagen.

blev ytterligare en tur i bromma när vi hälsade på bror N i bromma kyrka igår och bakade god toscakaka på mix. passade på att promenera lite i det gamla beckombergaområdet samt runt kyrksjön och tittade på en hel del hus.

mer cykling idag; J bestämde mål och det blev zetas trädgård i segeltorp och sen vindlingar upp och ner på mälarhöjdens gator, blev nånstans mellan två och tre mil så motionsnivån okej även idag.


är rätt trött med tanke på att vi inte gör så mycket, eller kanske just därför. igår var jag dödstrött vid halv tio, då låg vi iofs i sängen och kollade på ett gammalt dolce vita-avsnitt men ändå...sådär jätteskönt trött att jag knappt orkade prata. tidsuppfattningen blir lite skev när man bara är hemma, å andra sidan har jag ju bara haft semester i tre dagar så det är ju ingen jättelång period av inget speciellt att göra som jag ändå har en ambivalent inställning till. jag gillar att ha oplanerade dagar men har ändå en tendens till att bli rastlös om det blir för många av dem.

Inga kommentarer: