måndag, augusti 10

badad!

var som planerat med hela J:s familj hos föräldrarna i pershagen igår. jag gjorde den goda salladen med färskpotatis, spenat, haricort verts, avocado och citronolja plus fetaoströra till och ena systern hade fixat revbensspjäll och fläskkarré som grillades. blev verkligen en heldag i strålande väder, kom dit klockan nio och var inte hemma förrän tolv timmar senare. och jag badade! för första och kanske enda gången i sommar, som den badkruka jag är. men igår var det så varmt i luften (och vattnet) att jag sprang i! det var en skön känsla.

idag har jag cyklat mig trött och svettig och i veckan har jag planer på att cykla till mamma&pappa nån dag, cykeln behöver tvättas och sen blir det en rejäl runda också. så pass att det nog räcker med enkel väg så pappsen får skjutsa hem :-)

Inga kommentarer: