onsdag, augusti 12

premiärer.

igår var det kräftpremiär för mig, för allra första gången, faktiskt. eftersom mamma är allergisk mot skaldjur har vi aldrig ätit det under min uppväxt. J köpte hem och jag måste säga att det var en massa trix och kladd för rätt så lite mat. men gott är det ju.

fastnade lite för tv4:s program halv åtta hos mig när det gick och upptäckte igår att det på tv3 play finns ett liknande som heter middagen där man tävlar om att vara den bästa värden. det sändes för ungefär 2,5 år sen men det är lika roligt för det, vi såg första avsnittet igår och jag ser fram emot att fyra till återstår.


har tvättat två maskiner och vikt det nu under morgonen, ska strax göra iordning en smörgås att ta med och sen cykla till mamma&pappa. J åkte precis för att hälsa på en gammal kollega som bor på rindö.

Inga kommentarer: