torsdag, augusti 20

things far away your maturity grade.

har kommit till den fasen när jag inte längre automatiskt vet hur gammal eller ung jag är, utan måste räkna efter. idag har jag levt i 28 år. en väldigt lång tid. tid är svårt att greppa och förstå. den känns alltid så både och. så lång och så kort. så nyligen och så länge sen.

på lördag kommer min familj och kompis K hit för att äta pannkakstårta. det kan nog knappt kallas för tradition ännu för det är bara tredje året i rad vi gör så.

J hade köpt bröd på gateau och överraskade mig med nu på morgonen, igår fick jag vita liljor som jag tycker är så magnifika och ståtliga på nåt sätt. sen fick jag en upplevelsepresent också: båt till utö plus cykeltur och lunch därute. faktiskt den bästa presenten på väldigt länge.

kunde inte låta bli att föreviga grannens eminenta parkering. och det var inte första
gången, om man säger så. snacka om ett bra sätt att göra sig populär...

3 kommentarer:

Maria sa...

Låter som att uppvaktningen blivit riktigt lyckad! Träffsäkerhet är inte alltid enkelt.

Lina sa...

nä, och jag är särskilt svår ;-)

Anonym sa...

Producing relationships with brokers and lenders can be your road to success. These types of interactions are extremely valuable. More than likely you don't have huge amounts of money in money to invest in a huge business residence. Even so, for those who have a sizable community of traders, you might be able to hire a company that will account you, and also you come up with a profit together. [url=http://www.x21w12w21.info]S6uj74ny[/url]