onsdag, juli 14

puh.

skönt med (lite) svalare väder idag. igår orkade jag inte göra speciellt mycket. låg och vilade och sov tom lite. sen läste jag länge på balkongen, länge sen jag läste en sån bra och jag vill läsa vidare-bok som dödergök av katarina wennstam.

imorgon flyger vi till karpathos. hit.
hoppas på sol och bad och för mig lagom varmt :-) har kollat lite olika vädersajter och de säger 25 eller 34 grader, rätt stor diskrepans, alltså. jag har beställt taxi till 04:00, men för ett tag sen kom ett sms från airtours om att flyget är framskjutet till 10:25 pga strejk i grekland. J hittade information om att det är flygledarstrejk mellan kl 11 och 15 i grekland så det verkar ju rimligt att vi får landa efter den då. måste således ringa och ändra taxitiden. förutsatt att planet lyfter 10:25 som de säger tycker jag bara det är en fördel att inte behöva gå upp så himla tidigt.