fredag, juli 2

humor enligt mig.


äntligen en vettig fråga från datorn.

kan inte nog tjata om att det är kvällarna som är skönast :-) sitter nu i bikiniöverdel och korta shorts på balkongen som nu nästan ligger helt i skugga och det är alldeles lagom. har läst lite ica-kuriren, en rätt trevlig tidning, har jag insett nu efter att i många år inte varit intresserad (gett den en chans). farmor och en vännina till henne prenumererar på olika tidningar och byter sen med varandra och så småningom kommer dem till mig. lagom nivå på korsordet också, vilket är viktigt.

enligt yr.no ska det vara 25 grader och sol på karpathos hela nästa vecka och jag är glad om det inte blir varmare än så när vi anländer :-)


hittade nåt litet svart uppe vid ljumsken när jag kom hem. trodde en hundradels sekund att det var nåt smuts innan jag insåg: fästing! benen stack ut så jag tror inte den hade sugit fast ännu. J fick ta bort med vår nageltång och det gick lätt. andra i mitt liv (vad jag vet).

Inga kommentarer: