fredag, juli 6

inlägg nummer 999.

en vecka kvar till semester. jag längtar till värmen (även om jag säkerligen stundtals iaf kommer tycka det är för varmt :-)), till nya vyer och landskap, till bergamo, till utsikten och båttur över comosjön och iseosjön med europas största ö - monte isola - i en sjö, till takterrassen med pool. 



ytterligare två namn som kvalar in i följetongen roliga/märkvärdiga: delphine smagghe och postma (ett efternamn). båda med hollänskt påbrå, tror jag. 

vivien, från tyskland, som var utbytesstudent i ett år på mitt förra jobb, gör nu en del av sin at i västervik men är i stockholm denna helg och undrade om jag ville ses så strax ska jag bege mig in mot stan. har bokat bord på ett tapasställe, boqueria, i nya mood-gallerian efter tips från J som varit där med jobbet.

Inga kommentarer: