torsdag, juli 5

skyll dig själv.

otrevlig kommentar jag fick från kassörskan på hemköp hornstull när jag handlade där igår; hon frågade om jag ville ha kvittot och jag sa ja. tur att jag ändå tog det för hon hade tagit fel betalt för en grej men jag gick tillbaka till en annan kassa. ville inte prata mer med henne, kanske lite typiskt hsp-igt, vet inte.

kul italienskt efternamn: innocenti :-) var tvungen att kolla hur många som heter det (i sverige): 14 st. och såklart dubbelkolla att det betydde vad jag trodde: oskyldiga

så skönt att mamma mår lite bättre. vill inte att hon ska behöva stå ut med mer.

lunch framför datorn idag, är själv i rummet, de andra två jobbar hemifrån. idag räknar jag med att gå hem senast fyra vilket känns skönt med tanke på de senaste dagarnas sena hemgång (och tidiga starter). 

Inga kommentarer: