tisdag, augusti 28

det känns som om ute och inne vill varandra nånting.

ett väldigt vackert ernstcitat som J la fram för mig. jag har aldrig kollat på ernst särskilt mycket men den här säsongen har jag sett lite av honom och jag skulle ljuga om jag sa att han inte är entusiasmerande även om det ibland är lite på gränsen till att det blir för mycket. sånt kan jag störa mig på i verkligheten ibland. jag vet inte varför men jag är ganska återhållsam när det gäller att visa känslor på det sättet, det spelar ingen roll vilken sida av skalan vi snackar om. det har kanske med personligheten att göra. och livsrutin. eller brist på. tro på mig själv. att jag får. vara. kan.

J sover redan medan jag sitter här och funderar lite samtidigt som jag knaprar mariekex. underskattad föda som jag återupptäckt efter många många års uppehåll.

Inga kommentarer: