torsdag, augusti 23

karl fazer.

sådär. då har jag också öppnat ett konto på facebook, fast jag håller med zoe en aning. skolgård för vuxna där man visar upp sig: se så många vänner jag har, vad jag gjort/gör, vad jag äger och hur många som kommenterar på min sida. som om det egentligen skulle definiera en. jaja. och ja, man kan faktiskt ifrågasätta fast man själv är en del av det hela.

visuellt berättar jag vad jag äter nu. karl fazer slår marabou. lätt. för övrigt köpte jag leverpastej på tub för första gången idag och J har fått körtelfeber, vilket är synd för han är så trött och har väldigt svårt att svälja. jag lider med honom och funderar på vem som smittat vem samtidigt som jag läser att inkubationstiden är fyra-sex veckor och undrar vad det är för skillnad på testena man tar för att kolla om man har antikroppar mot epstein-barr-viruset. alltså skillnaden för att se om man varit sjuk eller är det nu. kommer på att det nog handlar om olika typer av antikroppar; IgM är väl såna som bildas efter en viss tid...hmm...det känns ju bra att man lägger ned tid på att fundera på så viktiga saker.

Inga kommentarer: