onsdag, augusti 1

om perfekt funnits.



borde gått och lagt mig, men istället sitter jag och äter kitkat och överför data från kameran via en kabel till datorn, beundrar några av de fotografier jag tagit, tänker att de snyggaste bilderna är detaljer från helgens båtar och annat närgånget, raderar typ mer än hälften av informationsmängden, funderar på vilka bilder jag kanske ska försöka göra nåt med i photoshop, börjar med en men är för trött och beslutar mig för att det får bli ett undantag och inte en regel att gå via adobe innan uppladdning på nätet. nånstans måste gränsen alltid gå. och det blir alltid en avvägning. (observera att rävfotot togs i vilt tillstånd och att skansen ännu inte svarat på min mejlförfrågan angående om de saknade nån rävunge.) bild(er) med båtanknytning kommer...

1 kommentar:

Maria sa...

Rävfotot är otroligt bra. Gillar blicken hos räven du lyckats fånga.