fredag, augusti 31

i know the pathway like the back of my hand.

med tanke på att jag fortfarande vaknar vid fem-sextiden på morgonen borde jag sova men idag har jag haft en sån skrivlust. jag har skrivit och jag skriver ännu. J åker nattåg från umeå hit just nu. han skickar små kombinationer av bokstäver till min telefon. ord som känns - långt inne bakom under. jag har pratat med bror M i telefon. säger att jag är förvånad över att han inte finns på facebook. lite ironisk är jag allt och det hör han. sånt där slutade jag mä för länge sen, jag är ju knappt på msn längre. vi pratar lite om förväntningar. garantier. livskontrakt. J. han verkar vara en bra kille är M:s kommentar när jag berättar att J sagt nåt som M också sagt till mig flera gånger och jag förundras återigen över att det känns så bra och okomplicerat att prata med honom, att vår relation fortfarande är så lätt att återuppta fast vi ses för sällan.

1 kommentar:

Anonym sa...

De e det som är de fina med syskon =)