tisdag, februari 12

jag har simmat långt ut.

musik som får mig att rysa av välbehag och beröring just nu. särskilt när man mår bra och skriver om sånt som räknas.

sitter lite i halvmörker med endast den nya fönsterlampan med lila skärm tänd. kollar på korten som kom idag och några blev så bra och klarfärgade man kunde förvänta sig. kul! funderar på om jag ska ta på den rosa varma mössan och gå en runda innan J kommer så vi kan äta tillsammans. fast känslan i magen säger att jag nog ändå får börja med maten nu. tunnbrödrullar med chèvreost, kyckling, ruccola och gurka. som vanligt är det kvasimaten som är den godaste :-)

(tillägg: kunde inte låta bli att ta ett foto)

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbar musik. Honom ska jag försöka se live igen. Och mer än villig att betala för den mannen. Annars känns det som jag också allt för ofta blir besviken.