söndag, februari 3

jag vet vad du kommer svara men jag frågar ändå.

mycket flängande fram och tillbaka i helgen (tvärbana, tunnelbana, gå, bil, bil och åter bil), bärande på föremål, kartonger och kassar med sånt man inte anser sig vilja eller kunna leva utan. umgänge med K, E&K och en lillebror som inte riktigt är som alla andra. men det är bara vi själva som drar gränserna och det är kanske en mänsklig instinkt att vara rädd för det okända, det vi inte vet hur vi ska hantera, som delvis grundar sig på en rädsla för att göra fel. men jag vill att försöka ska duga.

för övrigt har stridspiloterna, som var det enda program jag följde, slutat men idag börjar svt sända fjärde säsongen av nip/tuck. jag och J har idag kollat på sista (dubbel)avsnittet av säsong tre igen och jag blev påmind om hur mycket jag tycker om den serien.

Inga kommentarer: