söndag, februari 24

redan sett.

helgens enda inplanerade aktivitet var att åka till mamma och pappa för att låna en våg och en mobil som funkar i usa. tydligen har min samsung inte rätt bandbredd eller nätverk eller var det hette men mammas gamla sony ericsson ska funka. vågen visar att det är lite på gränsen om både datorn (som ger möjlighet till sysselsättning när man är själv) och allt annat jag behöver för diabetesen kvalar in under femkilosstrecket som är maxvikten för handbagaget, men jag hoppas att det går.

J åker till düsseldorf imorgon och kommer hem onsdagkväll. sen flyger vi alltså till new york på torsdag. J ska jobba (mestadels) och jag ska insupa staden och alla intryck. gå där med min kamera och förundras eller kanske tycka att vissa saker är som hemma. fast det tror jag inte. stockholm känns så invant, så mycket redan sett att det kan bli tråkigt, för litet. fast jag inte trodde att jag skulle känna så; trodde tryggheten skulle maskera tråkigheten.

Inga kommentarer: