måndag, mars 10

hemma igen.

första gången jag flugit så långt och således första gången med sån jetlag. så länge jag gör nånting och håller mig i rörelse är det lungt men så fort jag sätter mig ner är det som nån trycker på en knapp och tröttheten tar kroppen i besittning. försökte kolla på söndagens nip/tuck-avsnitt i förväg strax efter klockan sex igårkväll men det gick verkligen inte att hålla ögonen öppna. la mig klockan sju och somnade så fort jag la mig ner och sov till sju imorse. egentligen inte så konstigt med tanke på att jag inte sov nånting alls på planet natten mellan lördag och söndag; kunde inte slappna av efter en timmes oväder, luftgropar och således ett väldigt skakande.


dagens notering: att sl äntligen bytt färg på 30-dagars kortet i samband med prishöjningen. lila är mycket snyggare än det fula gröna som varit alldeles för länge.

Inga kommentarer: