onsdag, mars 5

your bed is the best on the market, fitted with the finest egyptian linens.

(det hade ju varit snökaos, även om allt nästan är borta nu.)


jag måste erkänna att jag känner mig lite färdig med staden, så här på sjätte dagen. lusten att bara spatsera runt i omgivningarna har mättats av. gick en runda efter frukost bara för att men det regnade mer än vad som var behagligt (även om det var så pass varmt att jag var barfota i skorna och endast hade linne under kappan) och när jag kom till central park zoo beslöt jag mig för att avvakta med isbjörnar och sjölejon, främst eftersom jag inte hade kameran med mig. det har varit problem med att ladda batterierna till den, vilket troligtvis beror på annan spänning i ledningarna, så jag köpte dyra icke-återuppladdningsbara batterier som ska räcka 7 gånger så länge (jämfört med nån annan sort i samma serie). det lär visa sig hur bra de är...

lifehouse sjunger för mig, hittade storm av en slump på planet hit och den fastnade precis som det var tänkt, jag gillar speciellt att det inte är en fråga:

and i will walk on water and you will catch me if i fall.

jag tycker så mycket om dig.

Inga kommentarer: