söndag, januari 20

lejonlik.

klippet på hunden som klippts som ett lejon är sevärt. förstår att folk tagit fel och ringt 911. 

trevlig middag igår och vi spelade mellan tummen och pekfingret, ett spel vi fick i julklapp av Js föräldrar och jag måste erkänna att det var roligare än jag trott. mkt tack vare att alla var involverade lika mkt på varje fråga. 

idag blev det en tur till solna centrum där jag träffade mamma, vi åt lunch på ett ovanligt bra ställe (för att vara i ett köpcentrum), äta bra hette det och jag tog en hälsotallrik som bl a innehöll gravad lax, cornichons (såna där inlagda avlånga smågurkor), rädisor, mjuka soltorkade tomater, avocado och lite god kall pasta med nån sås med broccoli. kollade lite affärer där, men hm hade stängt pga översvämning(!) så sen tog vi tunnelbanan till kista och hm där ist. mamma hittade några grejer men blev inget för mig. J tog hem en fin skjorta från sin personalshop i veckan, typ denna fast med mörka ärmläppar, men str 38 kändes i minst laget så jag letade efter den i 40 men hittade bara i vitt och ljusblått.  

Inga kommentarer: