tisdag, september 16

couple of days.

på torsdag åker vi till rom (var tvungen att sätta in en karta från google maps för jag blev än en gång hänförd över upplösningen). det är mammas förtjänst, kan man säga. hon ville att hela familjen skulle åka och de (mamma&pappa) har reselett det hela lite tillsammans med bror M:s sambo P som varit i italien mycket. eller rättare sagt jobbat där, för varit där en hel del har vi med. fast inte i rom, så det blir nåt nytt att se. ser fram emot god italiensk mat efter besvikelsen i pescara i somras. jag vill äta osso bucco och saltimbocca.

och imorgon ska jag för första gången se coldplay live. de ska spela i den där vita stora runda kupolaktiga saken som är lite typisk för min hemstad. och jag kan inte ens minnas sist jag var där inne.


Visa större karta

Inga kommentarer: