tisdag, september 23

sol och värme.

hade hängt in de tunna jackorna men fick ta fram en av dem igen. solen värmer så precis lagom skönt. nu ska vi äta viltskavswok med messmör och kantareller och stekt potatis till som jag gjorde igår. sen ser jag fram emot singelmammorna som vi missade igår för att vi la oss så tidigt. först var det mina läggvanor som började förändras men nu ligger J ibland i sängen före mig.

jag vill förmedla den här sidan. det är lite samma med musik som med bilder, går inte att förklara, det bara är. kärlek. jag vill nog fortfarande hävda att kärlek är ett så mycket större begrepp än det verkar vid första anblicken. jag menar att kärlek omfattar allting såsom närhet, ödmjukhet, stolthet, vänskap, längtan, saknad och alla former av att tycka om någon/något och tycka att någon/något är rolig/t. ge&ta (hjälp), att hänföras och positivt svepas med bortanför sin egen kontroll ingår också.

Inga kommentarer: