söndag, september 28

var dig själv. alla andra är redan upptagna. (oscar wilde)

i fredags åkte jag och K och hälsade på A i hennes fina lägenhet i huddinge; modern brun medaljongtapet i köket, halvt indragen inglasad balkong plus allmänt lyckad inredning med rätt ljus, foton, gardiner och möbler på rätt ställe. jag var jättehungrig när vi kom dit så det rostade brödet med kantarellstuvning och den saftiga lasagnen smakade verkligen.

middag hos P&M igår kväll. M ska snart, om åtta veckor, föda deras första barn (pojke), så det blev lite snack angående det. en gammal klasskompis till mig skulle egentligen fött ungefär samtidigt som M men hennes son föddes för några dagar sen i vecka 33 och vägde drygt 2 kg. det kom minst sagt som en överraskning för dem.

idag har vi varit hos J:s föräldrar. E&K var också med och det blev en riktigt strålande höstpromenad. trots att jag lyckades somna om ett tag både idag och igår är jag näst intill sovtrött nu så det blir en skön tidig läggning.

Inga kommentarer: