fredag, juni 12

en fredag i juni 2009.

bakandet igår gick bra. kom hem vid halv elva och då fick jag ändå skjuts av pappa. när klockradion startade imorse trodde jag den var en del av min dröm. jag gjorde mackor med rökt skinka och prästost att ta med till lunch. en skön trötthet följde mig på vägen till jobbet. regnet smattrade på rutorna till cellabbet när jag förberedde ny nedfrysning av två nya linjer jag frös förra veckan också, men det kom fram att det jag trodde bara var serum redan hade 10% dmso i sig, vilket jag tillsatte så de cellerna ligger nu i en 20%-ig dmso-serumlösning. tveksamt hur bra de kommer må vid upptining sen.

en c-vitaminbrustablett tillsammans med vatten släckte min törst så fint när jag kom hem (har blivit ett litet beroende). har precis sorterat en massa tvätt och sitter nu i sängen i skräddarställning, skönare än både stol och soffa, faktiskt.

skulle vilja se twilight eller män som hatar kvinnor. nu. :-)

Inga kommentarer: