fredag, juni 26

snabblogg från båstad bibliotek.

det är inte ofta jag är borta från internet mer än ett par dagar och när jag nu går in på de bloggar jag följer känns det som om jag missat jättemycket och varit borta jättelänge. vet inte om det är en positiv eller negativ känsla. har inte saknat internet förrän jag satte mig här för tio minuter sen, men väl här vet jag liksom inte var jag ska börja. lyxproblem, jag vet.

vädret kan man inte klaga på, och inte sällskap och aktiviteter heller. har skrattat mycket med pappa, grillat, blivit brun, cyklat, varit ute på kullaberg och sett kullens fyr, besökt mölle och flickorna lundgren med E&K som hälsade på, fotograferat turning torso och sett det finaste bostadsområdet västra hamnen i malmö dit vi åkte för att hälsa på J:s kompis A. idag kommer bror M&P också hit och då blir det mer bl a mer mah jong spel.

Inga kommentarer: