måndag, juni 29

o jag e brun om bena.















bestämde oss för att åka hem igårkväll istället för idag. skönare att köra när det är svalare och mindre trafik även om det var en aning svårt att hålla sig vaken. vi startade lite efter åtta och var framme str
ax efter två, men så skönt att ha denna dag hemma innan jobb imorgon. har packat upp, suttit några timmar framför bloggar som jag ju missat de senaste tio dagarna, men nu har jag läst ikapp det mesta och även fört över bilderna från kameran. (dessa är från mölle, kullens fyr och midsommar i båstad. malmöbilderna kommer senare i eget inlägg.)

och trots att det fortfarande är strålande väder ute har jag ingen jättelängtan ut, är faktiskt rätt mätt på värmen nu och min hud behöver också lite vila från solen. J har åkt till sina föräldrar men jag njuter så av att
bara vara idag förutom fix&plock. blir på sin höjd kanske en cykeltur, att gå känns för varmt och jag tänker efter att ha kollat veckans väderprognos att det är tur att det är så bra luftkonditionering på jobbet.

tillägg 16:55
blev en liten cykeltur och kom hem med bl a köttbullar i gräddsås som jag snart ska äta. massa folk både nere vid trekanten och vinterviken men endast ett fåtal som badade. skuggan är den plats som passar mig i såna här värmeböljor.

Inga kommentarer: