fredag, oktober 9

helgplaner.

för två år sen var vi på chokladmässan på nordiska museet med E&K. trodde först det var förra året men där är bloggen bra. på att ta reda på sånt. de undrade om vi ville gå igen. men då jag inte gillar att ha hela helgen uppbokad med aktiviteter som innebär att jag i princip inte kommer vara hemma alls var jag inte så pigg på det. ska nämligen till västerås med K för att hälsa på H, som flyttat till västerås för att göra sin at, på söndag. hon flyttade för ett tag sen så jag undrar om inte at:n snart är över. lär ju få reda på det...

den där prommisen till fredhäll blir kanske av imorgon. flera vackra morgnar har jag tänkt att jag ska fota min utsikt på väg till jobbet men det har inte blivit av. bekvämlighet? ja, absolut. hade faktiskt packat ned kameran imorse men så såg det inte alls soligt ut och jag tog ur den. men kanske imorgon då, för till en början är det samma väg, även om prognosen visar lite moln men det gjorde den ju idag också.

även om det är jag som infört tidiga sovtider hos oss är det J som varit tröttast de senaste veckorna. (och med tidiga menar jag kanske i snitt att jag somnar runt tiotiden.) men igår var jag helt slut klockan nio. kände av tröttheten under dagen idag också och nu blir det lyxfällan i soffan i mysbyxor med gott samvete.

Inga kommentarer: