tisdag, oktober 27

plans for the week.

mamma&pappa kommer på middag på torsdag. och på lördag kommer J:s kompis H med familj på lunch, som det verkar.

köpte marabous nya sensation toffee walnut som de lyckats bra med. måste självklart alltid köpa de nya smaker som kommer, även om jag oftast inte tycker de är godare än de som redan finns :-) på tal om choklad blev jag idag också lovad en leverans av önskade ritter sport-smaker från V, en tysk läkarstudent på jobbet som ska vara här i ett år men åka hem över julen. denna och denna vill jag ha.

jag har slutat cykla nu. blev svårare och svårare att klä sig så att jag inte frös till en början eller blev alldeles för varm efter en stund. känns ovant att åka kollektivt igen men jag anar att jag vänjer mig fort. har dock lagt om hemresan på så sätt att jag tar buss 1 från fridhemsplan och åker till lilla essingen (alternativt går av tväris vid stora essingen) varifrån jag går över essingeleden hem, tar ca 20-25 minuter så det blir en rätt lagom runda som motion som alltid blir av, sen går jag ofta mer, men jag gillar att ha nåt fast.

Inga kommentarer: