lördag, mars 12

jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi till slut har blivit sams.

ur den fina låten med miss li och lars winnerbäck. tycker hon låter mycket som melissa horn i denna. så fin melodi och så fin text. vissa saker har sitt maximum före eller efter. precis innan läppar möts, för då är förväntan som störst. kramen som säger förlåt.

har haft tvättstugan på förmiddagen, bäddat rent och sen gick jag ut i solskenet. handlade på hemvägen; ibland känns det inte som om jag gör annat än handlar och lagar mat :-) men idag behöver jag iaf inte laga mat då det blev hamburgare över från när Js föräldrar var här på middag igår.


imorgon blir det kanske utflykt till hässelby för att köpa några höganäs club-muggar som jag vill ha några fler av (och andra färger). de har nämligen utgått så jag har letat både på tradera och blocke
t. verkar vara många som vill ha dessa (gula verkar dock inte vara så populära, gillar inte heller den färgen) men jag lyckades vinna en aktion med två svarta som nu är på väg till mig från helsingborg.

en insekt som fångade mitt intresse mellan våra fönsterrutor. klicka för att förstora och notera förstärkningen nästan längst ned på vingarna.

Inga kommentarer: