tisdag, mars 1

inköp.

i söndags beställde jag en kolsyremaskin från wassermax. har funderat och velat på en sån länge (mest för att den tar plats och omaket att transportera kolsyrepatroner fram och tillbaka) men nu när jag hittade en för 350 kr inkl. frakt (på netonnet) köpte jag den. snabb leverans då den kom redan idag.

en annan pryl, eller rättare sagt klädesplagg, jag också fnulat på inhandlades också i söndags. jag har en likadan modell fast i andra färger, multifärgad åt rosahållet, som jag köpte på rean efter jul för 240 kr. tyckte egentligen att 400 kr som var originalpriset var i mesta laget för denna men köpte iaf.
det är inte ofta jag köper en tröja för 400 kr så när jag gör det vill jag liksom vara säker på att jag vill ha den, och helst också att jag behöver den, och det gör jag ju egentligen inte, och då blir hela resonemanget liksom nästan lite absurt. så därför köpte jag den iaf.

(bild från kappahl.)

we can work it out- andreas johnson. lite lagom vacker. speciellt början.

1 kommentar:

Maria sa...

Den där tröjan är jättesnygg, har provat den själv men magen gjorde sig inte bra i den:)