måndag, juli 4

bröllop och perspektiv.

bröllopet i lördags var över förväntan vad gällde umgänge och bra musik plus allsång/uppträdande med låtar av bl a the ark, kent, och mikael wiehe&björn afzelius (mitt hjärtas fågel). gillar ju deras musik väldigt mycket. var svårare än jag trodde att få bra kort på folk, så det kändes bra att jag inte var huvudansvarig :-) men några snygga blev det iaf på Js familj. sen är ju syftet i det här sammanhanget såklart inte bara att korten ska vara "bra" utan att erica&klas ska få minnen från dagen och kvällen.

igår som sagt träff med familjerna i pershagen. som så ofta när jag är med andra familjer får jag sånt perspektiv på och känner en sån tacksamhet över relationen jag har med min. "se-allt-utifrån-känslan" kommer också som ett brev på posten när jag värderar/studerar/analyserar andras relationer. det sker av sig självt och är inget jag värderar som nåt negativt längre. kanske var det egentligen aldrig det, även om jag minns det så.

Inga kommentarer: