fredag, juli 1

rekordklibbigt.

det lilla regn som kom verkar inte ha hjälpt, tror det behövs mer...på hemvägen såg det lite grått ut och jag önskade att det skulle börja regna, inte ofta man gör det i sverige :-)

imorgon ska Js syster erica gifta sig med klas. borglig vigsel i skärholmens gård och sen buffémiddag där och på söndag blir det träff med endast familjerna hos Js föräldrar. klas har inte så stor familj, blir endast hans mamma, bror och mormor som kommer då så vi blir 11 personer och två barn; Js andra systers söner som nu hunnit bli drygt 4 och 6 år. brudparet har bett mig fota med klas systemkamera under festen, de har hyrt in en fotograf under ceremonin och brudskålen, fast jag kan ju fota då med :-) så jag tar inte med min egen utan bilder blir det senare isf.

2 kommentarer:

Maria sa...

Ha så kul på bröllopet och lycka till med fotandet.

Lina sa...

tack!