onsdag, december 4

happy colours.

fick ett mejl från bredbandsbolaget idag om att man som kund kunde hämta en goodiebag i deras butik på sergelgatan innehållande bl a ett par fingervantar (för smartphones) designade i samarbete med happy socks. jag vidarebefordrade mejlet till J och när jag kom hem fanns dessa här. det blårandiga påslakanet som syns underst är också min favorit av de vi har. har även en väska i typ den turkosa färgranden. ibland känns det som om vissa går ifrån glada och lite starkare färger samt flerfärgat pga ålder, men dit har jag inte kommit (ännu iaf).

har precis slagit in tröjorna nedan i julpapper utan snöre-en liten julklapp till rafael. de två randiga har J köpt i personalshopen men den vänstra, som är supermjuk, köpte jag i somras i frankrike.

Inga kommentarer: