torsdag, december 19

rådande rön och diagonal mönstrering.

jag gillar så preems reklam om grannen claes thorstensson som hela tiden ligger ett steg före och är lite bättre (än alla andra/dig). jag tycker de fått till allt så bra; ordvalen, tonen, musiken. han vertikalskär gräsmattan. hans barn spelar cello och så kommer ett litet celloklipp in. lyssna!

tänker ibland att jag nog skulle tycka det vore kul att jobba med reklam. just den där radiosnutten skulle jag vara stolt om jag stod bakom. både bild, foto, text och ord fascinerar och berör mig så. sen om jag skulle vara bra på det är ju en annan sak, men jag föreställer mig det.  

lyssnar på joshua radin ikväll. väldigt länge sen jag hörde honom. och helst ska det vara maxvolym också, annars känns det liksom inte så mkt som det kan göra. gäller just nu all musik.

så många känslomässiga saker, på så många plan, den senaste tiden. 
och alla människor går inte runt och känner så. för alla drabbas inte som vissa.    

Inga kommentarer: