fredag, april 27

rastlös. eller nåt.

Bild från en bildserie jag tog i veckan när jag för första gången testade kamerans funktion att fota motiv i rörelse. Det blev fina bilder.

Annars har jag ingen ro i kroppen; när jag är hemma vill jag åka till jobbet och när jag är på jobbet vill jag hem. På tunnelbanan och bussen vill jag sova men när väl kan och får vill jag det inte. Har inte lust till någonting riktigt någon längre stund alls. Bara vidare. Kanske kallas det rastlöshet. Eller något åt det hållet.

I'm scared of what you might tell me.
I see your mouth move but I don't hear
a word that you say.

I'm so sorry I'm not better at love.
just remember that this is us.

(
Traffic Jam - Vega4) (ingen jättebra text men desto bättre sound, speciellt om man ger den några gånger)

Inga kommentarer: