måndag, september 14

is self-pity always a sin?

i lördags gick jag en lång runda efter frukost i det sköna vädret, satt på en bänk i solen och njöt (vilket är ovanligt för mig och kanske därför jag blir så medveten om när jag verkligen uppskattar det) och handlade mat i två affärer. vi tog sen en lätt lunch på vintervikens trädgårdscafé innan E&K kom och hämtade oss för färd till pershagen (J:s och E:s föräldrar).

igår fika hos M&P med mamma&pappa och farmor. var gott och presenten uppskattades. gick halvvägs både dit och hem. uppskattar fortfarande att vi bor så nära stan att man kan hem.

fick en spotify-inbjudan av P igår så nu lyssnar jag på en av mina absolut favoritskivor (om du har spotify, annars här) som blev stulen ur källarförrådet när nån/några gjorde inbrott där förut.

Inga kommentarer: