tisdag, september 1

inlägg nr 499.

den här veckan startar både lyxfällan och ensam mamma söker. har sett fram emot båda. det där med att följa riktiga människor i deras vardag, och kanske det att de visar sina svagheter, tilltalar mig, av samma anledning som jag gillar att läsa den typen av bloggar.

för övrigt har jag nu också sett män som hatar kvinnor och den var rätt bra även om det kändes som om mycket från boken inte kom med trots att den nästan var två och en halv timme lång. kvalitén på skådespeleriet kan också diskuteras, tycker jag.

det var lite tv&film det. nu är jag jättehungrig och ska gå och äta pannkakor med blåbärssylt och grädde som jag gjorde i förrgår. sen blir det nog en liten runda ut också, ser skönt ut. här inne på jobbet får man lov att ha fleecetröja på sig, hellre det än för varmt iofs.

Inga kommentarer: