fredag, december 28

20 sekunder vackerhet.


när jag kom till jobbet igår var det inte en enda människa där. efter ett tag dök det upp ett par stycken så vi var iaf tre som åt lunch tillsammans i lunchrummet (och idag bara två). blev tipsad om yukiko dukes sommarprat och har börjat lyssna och kan verkligen rekommendera det. är så bra ljud också i mina nya apple-hörlurar jag ärvt av erica (som inte gillade dem).
 

näst intill strålande solsken idag och det syntes på himlen även när det börjat mörkna (fotade vid fridhemsplan). för övrigt hittade jag blodapelsin i lösvikt på klippet. och fick mig ett gott skratt där av mannen som bjöd på salmalax i olika beredningar (jättegod): och så tar vi en. det är inte lunch vi äter oss mätta på här. han var lite irriterad efter att en man vält några flaskor han ställt upp.  

älskar pianointrot i den här låten. tyvärr blir det mkt meck med att dra tillbaka hela tiden då det bara varar i 20 sekunder :-)    

1 kommentar:

bokkarameller sa...

Jag är också svag för sådana pianoslingor.