måndag, december 3

melissa horns pappa och smått.

för ganska många år sen (när jag pluggade biomedicin på ki) var jag på en föreläsning om anestesi. mannen som pratade hette eddie weitzberg. en av mina egenheter är ju att minnas namn och nu råkade jag hitta att han är melissa horns pappa! då hade jag inte en aning om vem melissa horn var och hon var inte känd då heller men ändå lite coolt. gillar ju hennes musik och texter mkt. kul detalj är att hon heter edwarda i andranamn, antagligen efter pappan.  

-10 grader idag och jag invigde nya jackan och det var lagom. så skönt med stor lurvig luva, gör verkligen skillnad.  
 skålar jag köpte på ikea för ett tag sen och använder ganska mkt. gillar ju sånt som är lite smått. har även köpt efterrätts- eller om det var förrättsgafflar som jag ofta äter med, för att jag gillar storleken. 

Inga kommentarer: