söndag, december 23

merry christmas.

fungal christmas tree.
hittade det här coola fotot på en facebook-sida som hette "i fucking love science" :-) vet inte om jag håller med men bilden gillade jag som sagt.

imorgon blir det julafton hos mina föräldrar. har gjort en janssons frestelse idag och köttbullar igår att ta med. blir bara jag, J, mamma&pappa och niklas då marcus&petra nu också börjat med vartannatårsprincipen så de kommer vara hos hennes föräldrar vilket är lite synd tycker jag. dock ska vi till kista på juldagen också för då kommer de dit ist och jag vill passa på att träffa främst rafael :-) men desto ypperligare för spel i lugn och ro på julafton, ser fram emot mah jong!

hittade en för mig ny artist igår: birdy, bara 16 år gammal. två av hennes låtar: people help the people och terrible love.

2 kommentarer:

bokkarameller sa...

Har ni börjat spela mah jong? Det var länge sen jag spelade men gillar det mycket!

Lina sa...

vi spelade det mkt när jag var liten/mindre (med brickor, tror det finns m kort oxå), men nu var det ett tag sen.